ВМРК

П`ятниця, 03 Травня 2024, 20:01:46

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Всього матеріалів в каталозі: 64
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

                                                    Цікаві фільми різних жанрів про вчителів.
              
                                                 Велика перерва (Большая перемена), 1972
                                                                         Жанр: комедія
          Радянський міні-серіал, що не старіє про будні вечірньої школи. Заваливши іспити до аспірантури Нестор Сєвєров іде працювати вчителем до вечірньої школи. Він стає класним керівником 9-го "A" - "дивного, прекрасного, божевільного" класу.
          У ролях:Михайло Кононов, Євген Леонов, Ролан Биков, Олександр Збруєв, Світлана Крючкова та інші. 

                                                          Школа року (The School of Rock), 2003
                                                                            Жанр: комедія
           Американський фільм про безробітного рок-музиканта, який дізнавшись про зарплатню вчителя (650 доларів на тиждень) займає посаду вчителя у приватній школі. Його ставлення до музики і дітей творить там чудеса, і незабаром з'являється можливість почати зоряну кар'єру заново.
           У ролях: Джек Блек, Джоан Кьюсак, Майк Уайт та інші.

                                       Людина епохи Відродження (Renaissance Man), 1994 
                                                             Жанр: комедія
           Головного героя Білла звільнили з рекламного агентства, пішовши до бюро з працевлаштування, у якому над ним нещадно посміялися, Білл вже готовий був прийняти будь-яку пропозицію.
           І пропозиція надійшла - в розташований неподалік від міста тренувальний армійський табір був потрібний викладач, який повинен намагатися втиснути в мізки новобранців хоч краплю "освіти", щоб вони могли покинути цей навчальний заклад членами армії США. 
           У ролях: Марк Уолберг, Денні ДеВіто, Джеймс Рімар.

                                                      Дуже погана училка (Bad Teacher), 2011
                                                                    Жанр: комедія
            Шкільна вчителька середніх класів Елізабет - повна протилежність вчителя у звичному розумінні. Вона живе гламурним життям: п'є, лається і мріє збільшити бюст. Проте після розриву стосунків із хлопцем її стиль життя змінюється. Побачивши нового шкільного вчителя вона починає полювання.
            У ролях: Кемерон Діаз, Джейсон Сігел, Джастін Тімберлейк.

                                                    Посмішка Мони Лізи (Mona Lisa Smile), 2003
                                                                              Жанр: драма
        Події фільму розгортаються в 50-х роках ХХ століття, коли велася боротьба за права жінок.
        Кетрін Уотсон отримує посаду в консервативному приватному жіночому коледжі та залишає свого хлопця. 
        Кетрін з пристрасним ентузіазмом кидається в боротьбу за рівноправ'я статей, і робить величезний вплив на студенток, в тому числі на Бетті і Джоан. Спілкування з ними змінює не тільки їх, але і змушує її по-новому поглянути на власне життя ... 
        У ролях: Джулія Робертс, Кірстен Данст, Меггі Джилленхол, Домінік Уест, Джон Слеттері.

                                                               Учитель на заміну (Detachment), 2011
                                                                               Жанр: драма
         Генрі Барт (Едріан Броуді) - талановитий учитель, щоб не прив'язуватися до своїх учнів, він ніколи не затримується надовго в одному навчальному закладі. Одного разу він приходить до державної школи, де всі ставляться з байдужістю до своїх учнів, і стає там прикладом для наслідування.
         У ролях: Едріан Броуді, Самі Гейл, Брайан Кренстон, Крістіна Хендрікс, Люсі Лью. 

                                                                               Приємного перегляду!

Funny п'ятниця | Переглядів: 363 | Додав: Muhaulyk | Дата: 08 Жовтня 2013 | Коментарі (0)

     1 серпня до 12:00 приймальні комісії усіх вищих навчальних закладів оприлюднюють перший список абітурієнтів, рекомендованих до зарахування на навчання за кошт державного замовлення*. Із ним можна ознайомитися на стендах приймальних комісій. Такі списки повинні дублюватися на веб-сторінках відповідних ВНЗ. Окремі виші також можуть повідомляти абітурієнтів про рекомендацію до зарахування за допомогою телефонного зв’язку або надсилаючи їм смс-повідомлення.
     Абітурієнти, які мають бажання навчатися у ВНЗ, де їх було рекомендовано 1 серпня, протягом наступних чотирьох днів - до 4 серпня включно, повинні подати у приймальні комісії оригінали документів. Ввечері 4 серпня список рекомендованих до зарахування вступників у першій хвилі коригується - з нього вилучаються прізвища тих абітурієнтів, які не подали оригінали документів, а на їхні місця рекомендують наступних за рейтингом вступників.
     Скоригований список оприлюднюється до 12:00 5 серпня. Тоді розпочинається друга "хвиля" зарахування, яка відбувається за таким же механізмом - усі абітурієнти, які є рекомендованими та хочуть навчатися у ВНЗ, протягом трьох днів подають до приймальної комісії оригінали своїх документів. 7 серпня ввечері список коригується шляхом анулювання наданих рекомендацій тим вступникам, які не принесли оригінали документів, та надання рекомендації на вільні місця наступним за рейтингом вступникам.
      Остання - третя - "хвиля" розпочинається о 12:00 8 серпня. Ті абітурієнти, які потрапили у список рекомендованих до зарахування повинні подати оригінали документів до 10 серпня включно.
      Слід мати на увазі, що протягом трьох "хвиль" зарахування абітурієнт має право забрати подані у приймальну комісію оригінали документів та подати їх у комісії іншого ВНЗ. Через це список рекомендованих до зарахування є дуже "рухомим". Для того, аби забрати оригінали документів, вступнику слід з звернутися у приймальну комісію з відповідною заявою у письмовій формі.
      Через невиконання вимог до зарахування усіма вступниками, що були рекомендовані до зарахування у третій "хвилі", після закінчення робочого дня приймальної комісії 10 серпня у ВНЗ можуть залишитися вільні місця державного замовлення. У такому випадку відбувається так званий "конкурс оригіналів", тобто зараховуються наступні за рейтингом вступники, оригінали документів яких вже знаходяться у приймальній комісії. Тому, абітурієнтам, які не потрапили у список рекомендованих у третій "хвилі", проте мають хороший конкурсний бал та знаходяться безпосередньо під лінією, рекомендуємо приносити оригінали документів до 10 числа. У разі незаповнення квоти державного замовлення, таких вступників буде зараховано на навчання за кошт держбюджету. Варто пам’ятати, що приймальна комісія не може відмовити Вам у прийнятті оригіналів документів 1-10 серпня, навіть коли ви не рекомендовані до зарахування.
      Починаючи з 11 серпня, приймальні комісії оприлюднюють списки рекомендованих до зарахування за кошт фізичних та юридичних осіб. Термін для подачі оригіналів документів для рекомендованих вступників кожен ВНЗ визначає самостійно, а тому варто слідкувати за цією інформацію у приймальній комісії. Зарахування на контрактну форму триває до 25 серпня. 
      * Рейтинговий список вступників формується за категоріями в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування поза конкурсом; вступники, рекомендовані до зарахування за результатами співбесіди; учасники міжнародних олімпіад; вступники, які зараховуються за конкурсом. До рейтингового списку не включаються вступники, рекомендовані до зарахування на місця цільового прийому.
Поради | Переглядів: 392 | Додав: Muhaulyk | Дата: 30 Липня 2013 | Коментарі (0)

      Гарна пам'ять у школяра - запорука успіху в процесі навчання. Розвинувши змалку гарну пам'ять дитині не потрібно буде знову і знову перечитувати книжкові параграфи, щоб запам'ятати матеріал - досить буде прочитати тільки раз. Розвивати пам'ять фахівці рекомендують саме в дошкільному віці, щоб до першого класу дитина вміла користуватися всіма хитрощами запам'ятовування, повідомляє "Сегодня".    
      Одна з таких ефективних методик - ейдетика, запам'ятовування за допомогою образів. Освоївши премудрості ейдетики, дитина зможе вивчати вірші, переказувати тексти або елементарно запам'ятовувати номери телефонів тата і мами без зазубрювання. Запам'ятовувати дитині допомагатимуть образи - яскраві особливості того чи іншого предмета або явища. Як це діє? Все дуже просто: барвисті образи залишаються в пам'яті набагато довше, ніж інформація, прочитана або сприйнята на слух. Потрібно всього лише уявляти собі різні картинки і фантазувати. Додатковим ефектом навчання ейдетиці є розвиток у дитини уяви, творчий підхід до запам'ятовування, стійкість концентрації уваги і, мабуть, найголовніше - інтерес до процесу. Дитина починає розуміти, що вивчити віршик - це не покарання, а весела гра.
                        Запам'ятовування цифр і чисел
       Дата свого дня народження, номер вулиці, код на вхідних дверях - пам'ятати всі ці числа дитині просто необхідно. Щоб легко їх вивчити, необхідно придумати систему образів цифр. Ці образи будуть спливати в пам'яті дитини кожний раз, коли необхідно згадати потрібне число. Систему образів цифр можна створювати на основі їх графічного представлення. Для цього підбираються предмети, зовні схожі на зображення потрібної цифри. Наприклад:
0 - сонце, м'яч, повітряна куля, колесо, компас, годинник;
1 - стовп, ручка, олівець, спис, стріла, цвях, жердина;
2 - гусак, лебідь, шаховий кінь, кобра, вішалка;
3 - серце, чайка, якір, трикутник, світлофор, три богатирі, Змій Горинич з трьома головами;
4 - стілець, вітрильник, прапор, чотири карткові масті;
5 - звивиста дорога, розкрита долоня - п'ятірня;
6 - навісний замок, крапля, скриня з відкритою кришкою, шабля;
7 - коса, сокира, чобіт, літак, ключка, кочерга, крокодил Гена;
8 - сніговик, бінокль, окуляри, пісочний годинник, гітара, гантель;
9 - слон (голова з хоботом), рулетка, свисток, стільниковий телефон, ручка парасольки, ключ.
       Вивчіть ці образи з дитиною і підберіть для постійного використання ті, які подобаються найбільше. А потім запам'ятайте разом з чадом номер вашого телефону. Для запам'ятовування придумайте цікаву історію, героями якої стануть образи цифр з номера телефону. Наприклад, ваш номер такий: 063-128-56-32. Історія може звучати таким чином. Сонце (0) стало таким величезним і яскравим, що його довелося сховати в кімнаті, замкненій на замок (6), і навіть посадити поруч Змія Горинича (3), щоб він охороняв. Але не встиг той присісти, як повз нього пролетів спис (1), а потім посипався град з шахових коней (2), якими стріляв сніговик (8). Побігши по звивистій дорозі (5) під краплями дощу (6), Змій Горинич (3) зустрів кобру (2), яка змусила його повернутися на місце. Придумавши таку історію, дитина на все життя запам'ятає номер телефону. Не звертайте уваги на те, що половина вигаданого з дітьми здається вам маячнею, головне, що система працює на 100%! "
                           Запам'ятовування довільних слів
        Ейдетика вчить запам'ятовувати не тільки цифри, але і слова. Потренуйтеся з дитиною на прикладі гри "Як запам'ятати 32 незв'язаних слова?". Читаючи слова нижче "перегляньте" з чадом незвичайний мультик, сценарій якого тут описаний. Ні в якому разі не намагайтеся нічого запам'ятати! Тільки уявіть!
- Шафа - уявіть шафу (краще власну).
- Хмарка - дверцята шафи відкрилися і випустили білу хмаринку.
- Гніздо - на хмаринці величезне гніздо.
- Кінь - в гнізді зручно влаштувався червоний кінь.
- Капелюх - кінь міряє різнокольорові капелюхи, вибрав синій.
- Люк - на капелюсі відкрився люк.
- Футболіст - з люка вистрибнув футболіст.
- Чайник - футболіст грає у футбол чайником.
- Крила - у чайника виросли крила, як у літака.
- Олівець - крилатий чайник поливає лимонадом олівці.
- Зграя - олівці намокли і, невдоволено фиркаючи, зібралися в зграю.
- Пляж - зграя олівців прилетіла на пляж.
- Сніговик - на пляжі засмагають сніговики.
- Шоколад - сніговики ласують шоколадом і забруднилися, як маленькі діти.
- Школа - з шоколадних плиток побудували школу.
- Індик - у школі вчаться індики.
- Парламент - індики обрали власний парламент.
- Ковбаса - парламентарії голосують, піднімаючи ковбасу.
- Барабан - ковбасою б'ють у барабан.
- Автомобіль - з барабана виїжджає автомобіль: зелений "Мерседес".
- Ведмідь - за кермом автомобіля сидить ведмідь.
- Сіно - ведмідь із задоволенням їсть сіно.
- Собака - сіном пригощають собаку.
- Ковзани - собака наділу ковзани.
- Олія - ковзають на ковзанах по катку з вершкового масла.
- Телевізор - маслом змащують екран телевізора.
- Корова - з екрана телевізора вистрибує корова.
- Чоботи - корова взуває чоботи.
- Кисіль - чоботи наповнені киселем.
- Яхта - по киселю пливе біла яхта.
- Метелик - замість вітрила на яхті метелик.
- Клоун - веселий клоун літає на метелику.
          А тепер разом з дитиною відтворіть 32 слова, уявляючи цю незвичайну історію. Якщо щось "загубилося" в уяві, можна підглянути. Недовге щоденне тренування хоча б з 25-30 словами зробить яскравіше пам'ять і уяву, значно полегшить сприйняття будь-якої інформації в подальшому і поліпшить ставлення дітей до своїх можливостей. Не засмучуйтеся, якщо не все вийде з першого разу (Не оживають образи, не представляються герої) - так буває на поч
атку, але з часом фантазія розіграється.
Корисна | Переглядів: 317 | Додав: Muhaulyk | Дата: 30 Липня 2013 | Коментарі (0)

       У пошуках роботи може допомогти творче резюме.
       Якщо у вимогах до вакансії серед основних і обов'язкових є такі, як "креативний підхід", "творче мислення" і "вміння знаходити нестандартні рішення", то запорукою отримання бажаної роботи може стати креативне резюме, наприклад, з використанням інфографіки. Тут треба бути обережним і сто разів подумати, чи дійсно Вам це треба. Але якщо ви вже вирішили креативити ...
         Інфографіка - це ... 
        Це інформація, передана графічно. Та ж карта метро на склі вагона - приклад інфографіки в житті. А в резюме це найчастіше діаграми, схеми тощо. Наприклад, так зване "кар'єрне дерево", де кожна "гілка" - місце роботи, "гілочка" - посада, а тривалість роботи на займаній посаді визначається за кількістю "листя".
        Головна перевага такого резюме - оригінальність, наочність і можливість чітко і швидко представити в стислому вигляді великий обсяг інформації. Але! Є одне велике але: важливо вміти будувати інфографіку так, щоб вона дійсно була зрозумілою і наочною.
        Через порівняну новизну використання в резюме, інфографіка дозволяє виділитися серед інших шукачів. У той же час, не всі українські рекрутери позитивно ставляться до "нетрадиційних" резюме. Тому серед резюме вітчизняних шукачів повністю інфографічних практично не зустрічається: в основному використовуються окремі графічні елементи - та й ті, якщо шукачі претендують на творчі посади.
         Не варто витрачати час на "візуалізацію" претендентам на професії "серйозні" (бухгалтери, лікарі тощо), щоб не здатися "легковажним", а також пасивним здобувачам, які шукають роботу, виключно розмістивши резюме на job-сайті (наприклад , щоб просто "промацати грунт"). Що стосується другого, то інфографічне резюме практично неможливо додати на портали з пошуку роботи. Зате воно ідеально підходить для соціальних мереж і розсилки по e-mail.
          Інфографіку для свого резюме необов'язково "малювати" з нуля: в інтернеті сьогодні можна знайти чимало сайтів з шаблонами, які після введення потрібних даних видадуть Вам готове інфографічне резюме (щоправда, загалом, вони англійською). Проте "шаблонний" підхід не варто використовувати дизайнерам та інших фахівцям, які заробляють на хліб роботою з різними графічними редакторами або видавничими системами: їм доведеться демонструвати власні вміння.
Коли вона на шкоду
         Інфографіка шкодить, якщо:
- використовується непродумано і без конкретної мети: жодного елемента "для краси", кожен повинен виконувати певну функцію (наприклад, як спосіб скоротити текст, замінивши його графічною схемою тощо);
- її занадто багато: краще поєднувати її з традиційним текстом, при цьому сама графіка використовується для більш важливих моментів трудової біографії (наприклад, картинка "кар'єрне дерево" + текст "народився, хрестився, одружився, захоплення"), в принципі, на все резюме достатньо одного, але грамотно оформленого графічного елемента;
- відсутні необхідні пояснення до неї;
- в ній використовуються дуже яскраві кольори або кольорів занадто багато: бажано, щоб колірна гама була стриманою і неконтрастною.

Переклад Широкової Наталії

Корисна | Переглядів: 680 | Додав: Muhaulyk | Дата: 20 Липня 2013 | Коментарі (0)

       З 11 липня у вищих навчальних закладах стартували творчі конкурси. Така форма вступного випробування має на меті перевірити та оцінити здібності особи до творчої діяльності. Відповідно до Умов прийому, участь у творчих конкурсах є обов’язковою при вступі на сімнадцять напрямів підготовки:

- фізичне виховання, спорт, здоров’я людини (фізичне виховання, спорт і здоров’я людини);
- народна художня творчість (культура);
- театральне мистецтво, хореографія, кіно -, телемистецтво, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, реставрація творів мистецтва, дизайн, декоративно-прикладне мистецтво, естрадно-циркове мистецтво, фотомистецтво (мистецтво);
- журналістика (журналістика та інформація)
- правоохоронна діяльність (право); архітектура (будівництво та архітектура).

       Абітурієнти, які мають проходити такі випробування, повинні подати усі необхідні документи для участі у відборі до 20 липня. Творчі конкурси проводяться у декілька сесій з 11 до 31 липня включно. Пропонуємо до уваги вступників кілька порад, як не розгубитися та захистити своє право на вищу освіту на етапі складання творчих випробувань.
       Оскільки уніфікованого порядку та форми проведення таких випробувань немає (на кшталт Умов прийому до вищих навчальних закладів), творчі конкурси у різних ВНЗ на одну і ту ж спеціальність, можуть кардинально відрізнятися. А тому необхідно ознайомитися з Правилами прийому до конкретного навчального закладу та Програмою творчого конкурсу. У цих документах має бути деталізована інформація про форму проведення вступного випробування, час, відведений на роботу, критерії, за якими вона буде оцінюватися.
       Звернуть увагу на документи, які необхідно мати при собі для допуску до участі у творчому конкурсі. Зазвичай, це паспорт та розписка про прийняття документів для участі у конкурсному відборі саме на цей напрям підготовки (спеціальність).
        Варто додатково дізнатися, які матеріали для проходження творчого конкурсу має принести з собою абітурієнт, а якими йогозабезпечує приймальна комісія. Наприклад, для вступу на спеціальність «архітектура» - папір для виконання творчих випробувань надається екзаменаційною комісією. Натомість, вступник має принести олівці (деякі ВНЗ визначають які конкретно), гумки, канцелярські кнопки, інструменти для заточування олівців. На деяких етапах творчого конкурсу можуть знадобитися кольорові олівці чи акварель. А тому, радимо ще раз переконатися в тому, що саме потрібно мати з собою.
       Якщо творчий конкурс проходить у письмовій формі, то відповідальною особою має бути проведено шифрування роботи, щоб під час перевірки члени екзаменаційної комісії не могли ідентифікувати автора, а відповідно – об’єктивно оцінити його роботу.
       Перед проведенням творчого випробування уточніть коли і в який спосіб буде оголошено результати. Адже з моментом оприлюднення результатів тісно пов’язаний термін подання апеляції на результати. Також радимо Вам скопіювати (сфотографувати) оголошені результати з метою уникнення можливих маніпуляцій в майбутньому. Пам’ятайте, що заперечення щодо отримання (фото) копії результатів чи відмова оприлюднити цю інформацію на дошці оголошень, є незаконною.
       У випадку незгоди з отриманим результатом, Ви маєте право подати апеляційну заяву на результати творчого конкурсу із аргументованим викладом причин незгоди. Порядок та строки подання апеляції повинні бути прописані у Правилах прийому до ВНЗ, а порядок її розгляду – в Положенні про апеляційну комісію (затверджується керівником навчального закладу не пізніше 1 березня). Варто також пам’ятати, що апеляція не є способом перездачі творчого конкурсу, а тому додаткове опитування вступника при розгляді апеляції не допускається.

  Автор: Наталія Радиш   
Поради | Переглядів: 445 | Додав: Muhaulyk | Дата: 20 Липня 2013 | Коментарі (0)

     У цих головоломках всі слова в крилатому вислові (прислів'ї чи приказці) замінені на їх наукоподібні визначення. В результаті і вийшла псевдонаукова нісенітниця ... нісенітниця професора.
     Наприклад: Умовою виживання біологічної особини є її переміщення по криволінійній замкнутій траєкторії. Відповідь: Хочеш жити - вмій крутитися.
    Загалом, потрібно відгадати прислів'я, зашифроване таким "науковим" способом.

1. Непридатність до вирішення бойових завдань військових частин і з'єднань малої чисельності в умовах перебування у відкритому просторі. (Відповідь: Один в полі не воїн).

2. Про травматичний досвід перебування статевонезрілих громадян в оточенні осіб похилого віку. (Відповідь: Де багацько баб, там дитя каліка).

3. Універсальна форма буття матеріального світу в людській свідомості, що розкриває естетичний зміст явищ, їхні зовнішні та / або внутрішні якості, які викликають задоволення, насолоду буде зберігати в існуючому стані від всіляких інцидентів, нещасть і катастроф категорію, що визначає життєві умови співіснування держав, характер відносин між народами і державами (коаліціями держав), що ґрунтуються на взаємному обліку національних інтересів. (Відповідь: Краса врятує світ).

4. Твердження про незмірність часового континууму з точки зору суб'єктів, що перебувають на вищій фазі емоційного підйому. (Відповідь: Щасливим байдуже про час).

5. Процес творчої діяльності потребує мети переслідування. (Відповідь: Краса потребує жертв).

6. Пряма залежність глибини просування в області з великою щільністю рослинного покриву і діаметром черевної порожнини членів стихійних військових підрозділів. (Відповідь: Що далі в ліс - товстіші партизани).

7. Деякі аспекти поведінки людини, що нагадують поведінку домашніх тварин в умовах перебування останніх на стеблах злакових рослин, висушених природним чином. (Відповідь: Собака на сіні).

8. Торгівля дрібним домашнім тваринам, розфасованим в непрозору тару, виготовлену з міцної матерії. (Відповідь: Продати кота у мішку)

9. Вартість доставки великої рогатої худоби значно перевищує вартість вантажу. (Відповідь: За морем теличка копієчка, а перевезти - карбованець).

10. Правильно зорієнтуватися в просторі по звуку вдається не кожному. (Відповідь: Чує дзвін, та не знає де він).

11. Деякі наслідки остеохондрозу успішно компенсуються в процесі ритуального поховання пацієнта. (Відповідь: Горбатого могила вирівняє)

12. Щоб уникнути негативних наслідків біологічним особинам не слід здійснювати моментальні викиди виділень залоз зовнішньої секреції з вектором швидкості, протилежним вектору повітряних потоків. (Відповідь: Не плюй проти вітру)

13. Гостре бажання щастя близькій людині порівнюється з антигуманними проявами людської психіки, що зайвий раз підтверджується теоретичною можливістю емоційного контакту з представниками artiodaktylos. (Відповідь: Любов зла, полюбиш й козла)

14. Для додання певному тілу ваги, втраченої внаслідок дії закону Архімеда, необхідні ненульові енергетичні витрати. (Відповідь: Без труда нема плода)

15. Невідповідність істинного сприйняття і сприйняття за допомогою приладів з вибірковим поглинанням електромагнітного спектру. (Відповідь: Дивитися на світ скрізь рожеві окуляри)

16. Об'єктивним показником IQ є здатність оцінити перевагу кругового руху по горизонталі перед прямолінійним рухом по вертикалі. (Відповідь: Розумний вгору не піде, розумний гору обійде).

17. Продуктивна праця не є хижою твариною і не може переміститися в звичайну для цієї тварини середовище проживання. (Відповідь: Робота не вовк, в ліс не втече)

18. Особа, яка спожила всередину етиловий спирт у кількості, більшій певної індивідуального межі, схильна до інверсного сприйняття ступені глибини певних видів як великих, так і малих водоймищ. (Відповідь: П'яному море по коліна, калюжа - по вуха).

19. Не можна зробити національну їжу неїстівною за допомогою продукту переробки суспензії жиру у воді. (Відповідь: Заварив кашу - не жалій масла)

20. Період проживання людської особи наразі можна оцінити в застарілу грошову одиницю СРСР, а домашня птиця, розмірами трохи більше за курку, визначає всі події в цей період. (Відповідь: Життя як індичка, а доля як копійка).

21. Незважаючи на те, що кривизна водної поверхні над тим місцем, де найбільш високий тиск середовища на дні водойми, порівняно мала, не виключається наявність у цьому місці істот, що лише дуже віддалено нагадують людину. (Відповідь: В тихому болоті чорти водяться).

22. У вкрай негативному стані людини спостерігається одна з ознак базедової хвороби. (Відповідь: У страху очі великі).

23. Антитеза брехні може замінити голку при необхідності перевірки роботи одного з органів почуттів. (Відповідь: Правда очі колить).

24. Незважаючи на те, що 4,26 грама - порівняно невелика вага, іноді може не вистачити грошей для її придбання. (Відповідь: Малий червонець, та дорогий).

25. При володінні даром, який удосталь є у баби Ванги, можна було б організувати якусь подобу хліву. (Відповідь: Зав би де впав, там би й солому підклав).

За матеріалами сайту: http://nazva.net
Funny п'ятниця | Переглядів: 354 | Додав: Muhaulyk | Дата: 20 Липня 2013 | Коментарі (0)

     Взагалі, за статистикою звичайна людина використовує близько 10% від загального резерву своєї пам'яті. А 90% що залишилися зникають через те, що людина просто порушує правила запам'ятовування. Сьогодні Ви дізнаєтеся, яким чином можна виправити це нераціональне ставлення до своєї пам'яті. 
     Отже, початкових правил запам'ятовування тільки три. І будь-які різні методики і системи ґрунтуються саме на них. Це враження, асоціація і повторення. Однією з перших умов для запам'ятовування є отримання яскравого і міцного враження про те, що саме Ви хочете запам'ятати. Для цього потрібно просто зосередитися. І один із секретів сили пам'яті звучить так: "Я зосереджуюсь на тій дії, якою зайнятий у цей момент". Іншими словами: 
- Я зосереджуюсь тільки на тому імені, яке чую зараз. 
- Я зосереджую тільки на тій книзі, яку читаю зараз. 
- Я зосереджую тільки на тому предметі, який бачу зараз. 
      Чи бувало у Вас таке, що після знайомства з одним, двома новими людьми через 5-10 хвилин Ви забуваєте їх імена? Уявіть, що у Вас класний, професійний фотоапарат останньої моделі. І Ви фотографуєте на відстані 10 метрів свого друга в тумані. У Вас фотоапарат відмінний, питань немає, а от фотографія вийшла ніяка. Так само і наша свідомість не може утримувати тьмяні і туманні враження. Необхідно правильно розчути ім'я та прізвище нового знайомого. 
       Якщо прізвище складне і незвичайне - попросіть повторити його. Уточніть, як воно пишеться. Ваш новий знайомий буде приємно здивований від такої уваги. А Вам вдасться запам'ятати його ім'я і прізвище, тому що Ви зосередили на цьому увагу. І як результат - Ви отримаєте враження, що запам'ятовується. 
      Другою умовою для запам'ятовування є асоціація. Тут також можна навести приклад з області нових знайомств. Ім'я нової людини - Віктор. І Ви можете одразу згадати якогось свого знайомого, з таким ім'ям. Є, наприклад, Вітя, двоюрідний брат. Значить, можна повторити про себе, мого нового знайомого звуть так само, як двоюрідного брата, тобто, Вітя. Це і є асоціація. Тренована пам'ять завжди спирається на систему асоціацій. І якість такої пам'яті залежить від двох особливостей цих асоціацій: по-перше, від міцності асоціацій, і по-друге, від їх кількості. Простіше кажучи, з двох людей, які отримують однакову інформацію, краще запам'ятає той, хто більше обмірковує одержувані відомості і встановлює між ними більш тісні взаємозв'язки. 
      Напевно кожен з нас стикався в житті з таким висловом - "Каждый охотник желает знать, где сидит фазан" або "Чарівна Оксанка журилася зранку біля синьоокої фіалки" . Це також асоціація. Перша буква кожного слова нагадує нам про послідовне розташуванні кольорів веселки. Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. 
      Третьою умовою для хорошого запам'ятовування є повторення. Виходячи з цього правила можна запам'ятати досить велику кількість матеріалу, якщо часто його повторювати.
      Можна частіше вживати нове слово в розмові або частіше називати нового знайомого на ім'я. Можна в розмові згадувати ті моменти, про які плануєте говорити на семінарі або на найближчій презентації. Таким чином ці відомості залишаються в пам'яті. 
     Безпосередньо перед діловою зустріччю або публічним виступом необхідно переглянути план подальших дій, "прокрутити" його подумки в голові. Так пам'ять освіжиться, і Ви з упевненістю поділитеся своєю інформацією з оточуючими.

    Переклад Широкової Наталії 
статті сайту http://shkolazhizni.ru
Корисна | Переглядів: 316 | Додав: Muhaulyk | Дата: 20 Липня 2013 | Коментарі (0)

*** Мотря, жінка Карпова, мала "серце з перцем" і нагадувала Кайдашисі кобилу. *** Соломія хотіла його врятувати, напавши на корабель із полоненими, але їй не пощастило, і всі втопились. *** І нам відомо, що ставилися до собак лагідніше, ніж до кріпаків. Хоча вони однієї крові - української … *** В неволі люди їли тільки залишки від столу господаря… *** Настільки сумний кінець вже в котрий раз підтверджує волелюбність українського народу … *** Бертольд не любив людей, він робив свої лицарські справи, щоб сподобатися своїй жінці, а поет йому в цьому допомагав. *** Усе подорожчало, і люди невдоволені були цим і створювали повстання, але не зброєю, а піснями. *** Учні були простим народом і просто хотіли навчитися співати добре пісні. *** Карпо був, можна сказати, людиною, яка завжди і повсюди шукав недоліки, особливо при виборі жінки. Але це не найгірша його риса… *** Карпо був великим та міцним парубком, але він не любив та й не вмів танцювати, не вмів та й не залицявся до дівчин … *** Карпо був роботящим чоловіком, він міг знайти у кожній людині щось погане … *** Я вважаю, якщо образ Мотрі перенести в наш час, то він би дуже гарно прижився в суспільстві, вона б швидко зробила політичну кар'єру. *** На закінчення можна сказати, що творчість Нечуя-Левицького не пройшла непомітно повз нас … *** Карпо був хлопець тихий і скажем так, не подарунок … *** Хлопець мав світле волосся, що випромінювало доброту і злагоду. *** Навіть груша, за якої сварились дві сім'ї, вирішила, що краще їй загинути, ніж за неї будуть сваритись. І так воно сталось. *** Лаврін - веселий, життєрадісний, і мені здається, що в нього веселі очі … *** Лаврін перелічував всіх дівчат їхнього села, а Карпо мусив вибирати, бо йому вже прийшов час женитися. *** Він ніколи не брав участі у сімейних сварках, аж доки не став чоловіком… *** Він знайомився без романтики…
Funny п'ятниця | Переглядів: 419 | Додав: Muhaulyk | Дата: 21 Травня 2013 | Коментарі (0)

Сучасні діти піддаються досить серйозному впливу ззовні, який походить не від сім'ї та батьків, а від інших джерел інформації. Якщо раніше для того, щоб у чомусь переконати дитину і пояснити що-небудь, досить було з ним поговорити, то сьогодні батькам далеко не так просто спілкуватися зі своїми дітьми, які мають доступ до інтернет-сайтів, що розповідають про що завгодно. І далеко не завжди отримана з різних джерел інформація несе позитив, нерідко велика кількість передчасно отриманої інформації здатна збити дітей з пантелику, зменшити авторитет батьків, зробити підлітків некерованими і «усезнаючими», вирощеними на моралі серіалів, кіно й історій з інтернет-порталів. Згубний вплив на здоров'я дітей надає тривале сидіння за монітором комп'ютера, незалежно від того, чому вони віддають перевагу - серфінгу інтернет-порталами, онлайн-іграм або перегляду кіно та серіалів. Багато медиків відзначають, що зір сучасного покоління дітей дуже сильно погіршився, що прямо пов'язано не тільки з серйозним навантаженням у школі та більш стрімким ритмом життя, але і з постійним сидінням за комп'ютером. Для того, щоб обмежити вплив на дитину інтернету і зменшити час сидіння за комп'ютером, не ставши підлітку при цьому ворогом, батькам бажано розробити схему дій і продумати всі методи. У першу чергу, потрібно обмежити час, який дитина може проводити за комп'ютером - бажано, щоб загальний час за монітором не перевищував півтори-дві години. Таке навантаження на зір буде оптимальним і не призведе до розвитку короткозорості. Обов'язково потрібно стежити, що дитина робить, сидячи за комп'ютером. Сучасному школяреві доступ в інтернет може знадобитися лише в одному випадку - при пошуку навчальних матеріалів, додаткової інформації з тем уроків, обміні з однолітками домашніми завданнями. Реєстрація в соціальних мережах зовсім не обов'язкова - діти і так мають можливість спілкуватися з однолітками і однокласниками в школі, на вулиці, тому немає необхідності в онлайн-зв'язку, хоча мабуть саме цей пункт може викликати багато невдоволення зі сторони дитини. Повністю обмежити доступ дитини до інтернет-сайтів не вдасться, але от обмежити хоча б тематику і коло сайтів, які відвідуються, можливо. Є спеціальні програми, завдяки яким батьки можуть закрити доступ до тих чи інших ресурсів і відкрити доступ тільки до конкретних адрес. Можна дозволити дитині відвідувати освітні портали, інформаційні, присвячені науці і техніці, біології тощо., а ось на сайти про життя зірок шоу-бізнесу і ніяк не пов'язані з навчанням і освітою давати доступ зовсім не обов'язково. Ефективним рішенням може бути створення декількох облікових записів. Для дитини можна створити його з обмеженим доступом до жорсткого диску, інтернет-сайтів та іншої інформації, а для батьків - обліковий запис адміністратора. Це дасть можливість контролювати дитину, стежити за тим, щоб вона не отримувала доступ до інформації, яка не піде їй на благо. Для більшого захисту обліковий запис батьків повинен бути захищений паролем. Переклад Широкової Наталії статті Анастасії Манаєнкової "Защита ребенка от негативного влияния компьютера и Интернета" сайту www.edu-all.ru
Корисна | Переглядів: 320 | Додав: Muhaulyk | Дата: 21 Травня 2013 | Коментарі (0)

В цьому матеріалі наводяться основні форми звернення англійською що використовуються в розмові з людьми. Розглянемо для прикладу такі звернення до незнайомих людей: Друже! - Comrade! Громадянине! - Citizen!, Sir! Громадянко! - Madam!, Miss! Comrade! - форма звернення, яка прийнята серед членів деякий партійних організацій. Саме так, наприклад, звертаються один до одного члени лейбористської партії Великобританії. Citizen у сполученні з прізвищем можна зустріти лише в літературі та перекладах творів з української на англійську мову. Враховуючи традицію, Sir вживається при зверненні до чоловіка, старшого за віком, званням, посадою чи соціальним станом. Так звертаються школярі до вчителя, продавці до покупців, покоївки, офіціанти. Але, як правило, жінки цю форму звернення не вживають. Miss - можлива форма звернення до дівчини, молодої жінки. Зі словом Miss звертаються покупці до продавців жіночої статі, відвідувачі кафе та ресторанів до офіціанток. За останній час ця форма звернення в застосуванні до працівників сервісів набула принизливого відтінку. Треба відмітити, що всі форми звернення що перераховані вище знаходяться в процесі переосмислення, межі їх застосування в деяких випадках розширюються, в інших випадках - звужуються. У зверненні до молодих осіб вживаються звернення: Молодий чоловік! - Young man! Юначе! - Youth! Хлопче! (у просторіччі) - Hey, you there! Малий! (у просторіччі) - Hey, there! Дівчино! - Young woman! Young man, youth, young woman в англійській мові не вживаються в якості звернення до незнайомих людей. Young man можна почути при розмові батька та сина, між матір’ю та сином, професором та студентом і т.п. В серйозній розмові, наприклад, між батьками та підлітками часто звучить young woman, young lady, miss. Фамільярним, але дружнім є звернення: Друже! - Friend! Чоловіче добрий! - Mate Chum! Голубе! - Pal! Buddy! Не всі із запропонованих варіантів вживаються в контексті, який можна назвати дружнім. Friend в контексті запропонованої ситуації не вживається. Або наприклад: Listen, pal, I don't want to see you hanging around here any more, see! - Чуєш, друже, щоб я тебе більше не бачив, зрозумів? Get out of the way, buddy! - Відступися, голубе! Наступні звернення на відміну від української мови вживаються лише у стосунку до родичів: Бабусю! - Grandmother, grandma! Дідусю! - Grandfather, grandpa! Звернення людей похилого віку до незнайомих молодих людей (ласкаво): Доцю! - Dear! Deary! Luv (love)! Ducky! Miss! Синку! - Son! Sonny! Boy! Просторічні звернення: Братчику! - Brother! Buddy! Old man! Mate! Сестричко! - Syster! Brother , як форма звернення прийняти в деяких релігійних общинах. Це ж стосується і звернення Syster! До викладачів та вчителів в школах Британії діти звертаються Mr + прізвище чи Sir, та Miss + дівоче прізвище (навіть коли вчителька заміжня). Ця традиція збереглася від часів королеви Вікторії, коли працювати в школі дозволялося лише незаміжнім жінкам. В США форма звернення до вчителя така ж, а до вчительки - в залежності від сімейного стану. В університетах Британії Professor + прізвище чи просто Professor застосовується до тих, хто має вчене звання. До решти викладачів звертаються Mr. + прізвище, Miss + прізвище, чи за бажанням викладача, по імені: John, Margaret. В США Professor може бути зверненням до викладача довільного рангу в університеті, коледжі тощо. Продавці великих магазинів, як правило, зустрічають покупців словами Can I help you? , а в процесі розмови можуть пропонуючи товар вжити форми звернення Sir, Madam, Miss. Власники маленьких крамниць, як правило, звертаються до своїх постійних покупців Mr + прізвище, Mrs + прізвище, Miss + прізвище, до дітей - по імені: Andy, Tom і тощо. В письмових оголошеннях як правило іменуються patrons (a secial offer for partons), в оголошеннях по радіо (це стосується в першу чергу супермаркетів) використовується звичайна форма звернення Ladies and gentlemen! Звернення до медичних працівників відбувається таким чином: Лікарю! - Dr (Doctor) + прізвище, Doctor, Mr + прізвище Сестро! - Nurse!, Matron!, Sister! Санітар! - Nurse! Звернення зі сторони медичних працівників відбувається за формою: Хворий! - Mr/Mrs/Miss + прізвище Піцієнт! - Mr/Mrs/Miss + прізвище Звернення до аудиторії: Друзі! - Friends! Колеги! - Leadies and gentlemen! Дорогі друзі! - Dear friends! Шановні колеги! - Ladies and gentlemen, esteemed colleagues! Пані та панове! - Ladies and gentlemen! Вибір форми звернення залежить від статусу заходу, складу аудиторії і її чисельності. Найчастіше, офіційну форму звернення до аудиторії типу Ladies and gentlemen вживає головуючий, з неї ж і починає свою промову основний оратор. Всі інші, після того як їй представлять аудиторії, як правило, відразу ж починають свій виступ. Цікаво, що таке звернення як Громадяни пасажири! Відсутнє в англійській мові. Звертаючись до пасажирів по радіо, диктор скаже Ladies and gentlemen.
Корисна | Переглядів: 296 | Додав: Muhaulyk | Дата: 21 Травня 2013 | Коментарі (0)


Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0