Вівторок, 07 Травня 2024, 20:38:33

Учені створили пігулку, яка замінює похід у спортзал
       Учені з науково-дослідного інституту Скріппса (США) створили пігулку, яка може замінити похід у спортзал. Стаття учених опублікована в журналі Nature Medicine.
      Дослідники ввели товстим піддослідним мишам з'єднання SR9009, що спровокувало в їх організмі активацію білка REV-ERB, який відповідає за циклічні коливання інтенсивності різних біологічних процесів, тобто, по суті, за "біологічний годинник". У результаті експерименту піддослідні схуднули, а в їх крові зменшився вміст холестерину. Несподівано їх клітини почали використовувати більше кисню. Протягом дня вони витрачали приблизно на 5% більше енергії, ніж інші, навіть якщо вони не виконували жодних фізичних вправ.
     Учені з дослідницького інституту Скріппса спільно з колегами з інституту Пастера (Франція) вивели спеціальну породу мишей, в організмі яких містилися украй мало мітохондрій, клітинних структур, які допомагають генерувати енергію. Тварини відрізнялися зниженою витривалістю, а їх клітини споживали на 60% менше кисню, ніж клітини звичайних особин, а на біговій доріжці вони гинули від виснаження набагато раніше, ніж здорові особини.
     Коли частині піддослідних ввели нове з'єднання, їх клітини почали продукувати велику кількість нових мітохондрій і зміцнювати існуючі клітинні структури.
     На завершуючій стадії експерименту, учені ввели з'єднання в організм "сидячих" мишей, стимулюючи виробництво REV-ERB. Коли їх почали випробовувати на бігових доріжках, вони змогли пробігти "значно довше за часом і на більшу відстань", ніж звичайні тварини.
     За словами голови департаменту фармакологічної та фізіологічної науки медичного університету в Сент-Луїсі Томаса Барріса, препарат "здається, має той же ефект, що і фізичні вправи".

за матеріалами: Телеграф

Переглядів: 249 | Додав: Muhaulyk | Рейтинг: 0.0/0

«  Серпень 2013  »
19202122232425

Якій музиці ви надаєте перевагу?