Субота, 04 Травня 2024, 14:26:09

Спосіб життя впливає на чутливість людей до болю
         Спосіб життя і навколишнє середовище впливають на активність генів у ДНК, що, зокрема, визначає нашу чутливість до болю, йдеться в статті в журналі Nature Communications.
         "Ми знаємо, що такі стреси, як дієта, куріння, вживання алкоголю і вплив забруднень в навколишньому середовищі впливають на гени, але ми не знали, чи діють вони на гени чутливості до болю", – пояснив керівник групи вчених Тім Спектор (Tim Spector) з Королівського коледжу в Лондоні (Велика Британія), чиї слова наводить видання NewScientist.
          Тім Спектор і його колеги провели серед сотень генетично ідентичних близнюків стандартний тест на чутливість до болю, перевіряючи, до якої температури вони переносять нагрівання шкіри променем лазера. З них відібрали 25 пар, близнюки в яких найсильніше розрізнялися по чутливості до болю.
          Потім учені проаналізували ДНК, визначаючи рівень метилювання (приєднання до молекули ДНК метильних груп CH3) 5 мільйонів генів. Вони виявили в ДНК кожної пари близнюків істотні відмінності в дев'яти генах. Попередні дослідження на тваринах показали, що більша частина знайдених Т.Спектором та його колегами генів впливає на чутливість до болю.
          Найбільш яскравими відмінності були в гені TRPA1. Цей ген кодує білок, що відповідає за проведення сигналу нервовими клітинами, що реагують на біль. Завдяки цьому білку нервові клітини можуть переводити сприйняття тепла у відчуття болю.
          Також вчені провели аналогічний аналіз ДНК 50 осіб, які не перебувають у родинних стосунках. Вони з'ясували, що ті, у кого рівень метилування ДНК знайдених в генах був високим, володіли підвищеною чутливістю до болю, і навпаки. Виявлення молекулярного механізму, який впливає на чутливість до болю, відкриває можливість розробки нових ліків для людей, які страждають хронічними болями, вважають вчені.

Переглядів: 265 | Додав: Muhaulyk | Рейтинг: 0.0/0

«  Лютий 2014  »
17181920212223

Якій музиці ви надаєте перевагу?