Неділя, 28 Квітня 2024, 21:22:52

Фізики ЦЕРН вперше отримали зручні для вивчення атоми антиматерії
        Фізики ЦЕРН розробили й успішно випробували нову методику отримання найпростіших атомів антиматерії, яка дозволяє вирощувати їх у достатній кількості та "якості" для повноцінного вивчення фізичних властивостей, і опублікували її в статті в журналі Nature Communications.
        У результаті Великого вибуху у Всесвіті повинна була виникнути рівна кількість матерії та антиматерії, однак з невідомих причин антиматерія зникла. Вчені досліджують атоми антиводню і порівнюють їх поведінку з атомами водню, намагаючись зрозуміти, куди зникла левова частка "злого близнюка" матерії.
        Фізики ЦЕРН протягом десятиліть працюють над цією проблемою, і великі надії в цьому відношення покладаються на проект ASACUSA, в рамках якого вчені шукають нові способи отримання антиматерії. Наофумі Курода з університету Токіо (Японія) і його колеги використовували напрацювання ASACUSA для отримання антипротонів, властивості яких доступні для вивчення.
        Як відзначають автори статті, антиматерію вкрай важко вивчати через малий термін життя і тому, в яких обставинах народжуються її атоми. З цієї причини більшість методик отримання антиводню малопридатні для вивчення багатьох їхніх фізичних властивостей, таких як "розщеплення" рівнів енергії та спектра, викликані взаємодією антипротона і позитрона.
        Фізики вирішили цю проблему, навчившись "вирощувати" атоми антиводню, енергія і швидкість руху яких були відносно низькими. У цьому їм допоміг набір зі сповільнювачів та спеціальних магнітних пасток, що сповільнював антипротони і позитрони, які надходили з прискорювача, і дозволяв їм об'єднатися в антиводень.
        Ці пастки були влаштовані таким чином, що сформовані анти-атоми самостійно залишали їх межі й потрапляли в точку, де сила магнітного поля була мінімальною. Подібний трюк дозволив отримати достатньо антиводню для спостережень за "розщепленням" рівнів енергії, що вони планують зробити найближчим часом.

Переглядів: 252 | Додав: Muhaulyk | Рейтинг: 0.0/0

«  Січень 2014  »
20212223242526

Якій музиці ви надаєте перевагу?